2009. december 15., kedd

béjbeee*
jaaj. maa kemény volt az edzéés áááhhhhhhhhh. 130 olyan xarság.. nem volt vmii hosszúú az edzéés, de bazzzz, 1x sem álltam le nyugizni 5 pillre sem...hát az edző megölt vna :/:D előszőr csináltam 100 olyan xarrttt, utánaa futás stb stb, aztáán megint 30 xarsáág, utánaa futás ugrás stbbb., majd free... a free az nemis nagycucc :'D meg a hullahoop. juhéé xD az elégnagy gagyisáág, túlkönnyű, meg még lazsálok is közbee :D túl unalmas a hullahop..
..aztááán
ma trueblue kurzus xD vagy miez hehh..?.. láttam aaz Explorer-en vmii Chelseas cuccot:D csodálkozttaaammmxD megmeg leszedtem vmi MSNes bénaságot juhuu :D meg KittyRibiivel összekaptaam lolz.xdd elég unalmasan kezdődött ez a nap... de mégsem volt az:D
..reggel
hát cööh képzeld reggel nemvolt semmi xD úgy unatkoztamhuu. nemtudtam mit csináljak. játszottam is megminden. de nem volt elég:D maa Silwam sem jött. háát..cöh. végülis kit érdekel az most xD éss ezek az égőők olyanjóók*-* itt égneek a fejemree *-*:D mindig változik a színe wuuu^^ dejó:DDDD úgynézeem mint paraszt az új kapuut:D dejóezzz.xDD

na és kb ennyiii:D jaigen várjunkcsak, gitároztam is maa, kitaláltam vmi új ritmust.. remélem nem felejtem el vmi hamar..:DD
na jolvaan. megyek iis. el.xD cöhh hova mennék.. mikor alig tudok mozogni, most így, edzés utáán xDD fuhhxD
na bájbájj:D
búénozzz nocsééz xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése