2009. december 19., szombat

sokáig nem irtam :$$$$ pofozzatokmeg. :$
van uj teloom hEEH xD

ma játszottam Xboxon haverokkal. töklol hogy kikaptam xDD ma mindenki megvert bazeg..:S egyszer 7-2 v mennyi, aztán 6-3, meg nemtudom:D 5-1 isvolt.xDDD elkezdi dominik "nem tudsz nyerni mer a pasidra gondolsz" XDXDD meeg h röhögtem :'D mindigaztmondtuk hogy "na gyere Dzseki" xDDxD
tegnapeste OmG :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ nemsorolnám hahahahhhxD
Silwam meg leszólta a honlapomat (N) nincsízlése:D zeneilegse:DDDD jolvanna..;P
Axym meg LoL.. nem irnámlexDDD

na de ennyi:D mostanság pöppet lökött vagyok:D mert happy vagyok^^ (nem nincspasim:D nemazéér.)
P.S: Dominik csak fantáziál:D deazért uweee ŁŁ (uwe=luwe=luw=lov=love..xDD) //én mindig uwe-t irookxD//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése