2009. december 2., szerda

ma jó volt^^ úgy éreztem:D
legutóbb Silwammal úgy játszottunk, hogy néztünk Monika Showos vidiket és aki nem röhögi el magát 1x see az nyer xDDD
ma mi is volt? hmmm.
berontok a sulibaa , keresek vmi pappirokat stb stb xD majdnem elkéstem az órárólxdd. reggel fogtam fel h mivan.. mondom bhakkkeeeeeeer -.-"
tesin nemvolt semmi. nemvolt sport nincs edzés van fázás.
ma este hiányzik valami ^^ Silwam megint:D és a popcorn *-* de nélküle nem tudom kapcsolgatni a TVt mert olyan uncsi :( vagy Axymmal TVzni höhööh ;);) tudjuk mi milyen jó móka az ;D;D;D:DDDD
és reee.. Higu the best... xD^^
vasárnap este (sorry h eddig nem irtam róla) nézteem egyedüüül T_T a Real Madrid-Barcelona meccset. mindenki arról dumált megkellett nézni :/ szerettem a Realt bár nem vmi különösen ^^
Igeen ugyebár a Barcelona nyert Ibrahimovic góljával...
dde a meccs utáán breaaawhhch *---*
megtört a jéégh:D
Realbuzi lettem *-* most lehet utálni :D meg le is lehet hülyézni, össze is lehet szídni, szét is lehet verni, el is lehet küldeni, engem nem érdekeltek:D Real thebest..(L) after O.M. ;)
Benzemaaa*Higuaaain*
Viktor amugyis örül neki.:DDDD +x2"

... + tesiiii becenév xD

éés megakarom nézni ezta Benkős kakit *-* de nemtudom... az csak hétfőn van ugye?

namindegy. ennyi erővel inkább nézek valami mást... hétfőn amugysincs nagy kedvem tévézni.

újjííítani kénne a blog dizit tudom h uncsejj :$ majd próbálok haladni vele (: suli közben nem könnyű buzgulni nektek:D

PáPá álmodjatok ponikat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése