2009. december 21., hétfő

téli görcsök.
mindenki azzal zaklat h mi legyen Szilveszterkor. ennyire unatkozik mindenki?... van idő még addig gondolkodni. És amúgysem vagyok bulizós kedvemben -.- örülnék ha ezt mki becsületben tartaná...
na mindegy... talán ezek a napok kicsit bénábbak...
ma nagyon felhúztam magam de haggyuk...
most meg Axym te is áhh... minekezt... nemértem... :S
mindenki ugatott az utóbbi napokban... hát.. ezvan...
ma semmit sem tudtam csinálni...felvettem a ceruzát, minden amit leirtam sz@rlett..
nem tudom mi ez az egész, azt sem nagyon tudom mi történik...
talán az is baj, h Silwammal kell lennem bulizáskor, ami nem nagyon tetszik... mostanában nem jövünk ki olyan jól mint régen és nem tudok vele úgy szórakozni... de ajj.. pedig mindig Ő parázik...
mindig mindent elront... :S
a múltkor is..áhh... a tisztelet kénne legyen a minimum egy barátságban... ha már ez is tönkre megy akkor elegem lessz :S
mi ez a stressz nem értem? miért kell mindenkinek ennyire begolyóznia? most az év végén?... hülyékvagytok...
de mindegy.. ha belegondolok h mi lessz suli közben megjön a kedvem ^^ meg mostis jó napok vannak azért... mikor egyedül vagyok :/ mások csak ugatnak... már a haverok is. mire nincs türelmük? ehh.. úgyis elmúlik... ez ilyen téli görcs...
azért sulikor majd kell felelnem nekemis:S főleg föciből ... tanulnom kénne majd... de haggyuk eztmost. nem akarok erre gondolni...
Lexust sem láttam... és a vakáció előtt mellesleg bnőimmel is összekaptam... mert úgyvolt h Moncsum meg Amym le akart tiltani h dumáljak 1 csajjal..:/ órán meg direkt mellé ültem és röhögtünk... erre mind a 2en bámultak minket... sok gyüllelettel ááh debirtam xD utána tudtam h szünetben kiosztanak hát mondom ok. Moncsum hívott h dumáljak velee meg Amyval..erre dumáltunk h akkor most mivan, miért vagyok a csajjal... ők hisztiztek mint a szánalmas ribik ( pedig nemazok..:S azthiszem:/ ) és engem nem is hallgattak meg... akkor elkezdtem veszekedni velük... 1 idő alatt meg áhh:/:/ komolytalan emberek...
na mindegy... szar gondolataim vannak szóval... nem is törődök ezzel a kettővel:D
nem tehetek ezekről a dolgokról (azért megnyugtatna ha ti is ezt mondanátok...), úgyis minden olyan mint egy cigi, néha megszívom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése