2009. december 6., vasárnap

holnap suli.. na találjátok ki,... van kedvem?... nincs... /semmire.se/ . na jó...

ma próbáltam Axymmal nyelveket tanulni xD de ... ez nem is olyan vicces mivel nem tudtam...:/ pár dolog megmaradt a spanyolból... :S a föci is uhh.. azthittem h fogok tudni tanulni... dee...:/ az agyam nem bírta..xD... túl unalmaas... ezt nem nekem találták ki... mind1... remélem csak erőm nem volt hozzá :)

elég gagyi hétvége voltez. báár... elmegy...
mindenki a buta mikulássról dumál ilyenkor... *hát én nem*
...

vasárnap eeh... elmegy, jónap, de vhogy mégsem... holnap megint suli... de nembaj még 1 hetet ki kell bírni:S
meg uhh jövő hétvégén megint... jönnek rokonok...-.-" fuu alig várom h megint dumáljanak h "hogy megnőttél, milyen aranyos vagy, egyre nagyobb lány leszel" aztán meg egyből a negatív dumák -.- "ezek a mai gyerekek"... mindig buzgulnának. bezárom a szobámat kulcsra... nem tudok koncentrálni a dolgaimra miattuk mert mindig dumálnának velem -.- (jah, csak azért h tünjön az h számitok nekik valamit...) ... tudom én mi megy itt... de nem zavarna ha le lennék xarva :) sőt... ők jobbis ha lekakilnak:D

na de ezvan... nem lehet ezen változtatni...

pénteken (vagy csütörtökön? már nemistom.) dumáltuk Moncsal meg Domyval, h milyen jó lenne ha összeköltöznénk...^^ 8 után elmennénk vhová, vennénk 1 házat, és 1üt fizetnénk mindent:D túlságosan is beleéltem magam xD igen eddig nem naon számított a jegy miatt...:/ de helyrejöttem:) most megint nem számít semmi :S sehogy se jó...:D

most meg 1 új hét... nincs kedvem:S suliba menni ááh.. lusta vagyok. bárcsak reggelre lázas lennék. nincs nálam kréta. nem tudok enni. xD ... de akkorsem akarok menni. és aa szerdát se nagyon várom...:( már a tesi órák is tiszta bénák... csak vitatkozom az oszt.társaimmal.

na mindegy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése