2009. december 24., csütörtök

hát ma... olyan hm... :/
a családdal töltöttem az időm igy h. csak most jutott időm írni...
hát...
csináltam pár graffet...:/
elvette a kedvem:/
megnéztem h miket csináltam, 1ik sem jön be:S
csinálhatnék már vmi jót is jajj:S
én semmiben sem vagyok jó...:S nem vagyok tehetséges, semmihez sem értek:S
kénne csinálnom 1 graffet... :S
ami vmiven meggyőzőbb...
1eseknek tetszik, de az engem 1általán nem érdekel; 1 akármilyen ember mondhatja h jó :/:/:/
talán inkább hallgatok a tanáromra... hanyagolni kénne a graffet egyenlőre... jobb ha megtanulok rendesen rajzolni...
utána majd jöhet a graff isss... :S
ma reggel elgondolkoztam azon h mi lessz a bulin:/
hát annyira elgondolkoztat...
nem akarnék ott lenni vele...
ma is felhívott h nem jöhet... :S
na jó az talán nem nagy cucc.. lehet mást akart üzenni vele.
.... na ennyit...
pás.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése