2009. december 14., hétfő

hi friend. :]
maa.csodásnaap. ^^
reggeel felkeltem. devagy 5x visszaaludtam. olyan jó vólt aludnii^^ nemis akartaam felkelni de muszájvolt merthogy felhívot kicsiim h go pláza . kb minden plázában voltunk :D de jóó volt^^ vettemm eegy cukii csizmát. (jó sokbaa került oO") eegy csőgatyáát és pulcsikaat.^^ bemegyünk az 1ik ruhaboltbaa. elkezdii az eladósnőő: "Mit kértek lányok?" én..: "Hát vmi kapucnis pulcsi van?..." Ő: "hát vannak, ezek: *megmutatja*" há lol miket mutatott xD tök gagyik voltaakD: haverommal röhögtünk h ránk erőltette vna azokat a bénaságokat uhxDDD utánaa. bemegyünk egy boltbaa. keresünk vmii cuccot xD mondom "cööh itt még nemvoltam" :D nézelődünk , megminden, utána láttunk 1 pasit.. hmm eléggé helyes volt..:D énnn arra nézteem.. erre a haverom: "na miaz ? találtál valamit?" XDXD:D nem volt mit venni, de volt min nézelődnii:D jolvanna. vicceltem. nemvagyokénolyan.:D
aztáán jövünk hazafelé *-* spannomnaak már nagyon kellet pipilnii xD feljövöök. találkozok Silwammal :D veleiis jókat dumáltuunk(H) a zenéről xDD meg h mit kénne szeretni és mitneem:D
átraktaam ezt a bénaságot winkaki xp-re. hát ezvan :////
aztáán kaptam ilyeen memory stick-et vagy miez...:D mostmár lehet internetezni akárhool jeeh(H) :D
mostmeeg go fürcsyyy.^^
ésss végre nyugalom.. egy ilyen nap utánnnn..:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése