2009. december 13., vasárnap

sziaa.

szerkesztetteem ezt a bénaságot^^ hát már nem fehéér OM-es :( dee a fekete isjóó.xd

maa húlt a hó. kérdeziteek h mi a véleményem erről?... hát... jöhetne már a nyár is :/ xD
vasárnap van.. hát most már nem nagyon érint :)
kiraktaam aa csiliviliii égőkeet az ablakbaa *-* olyan cukiik este mikor világítanak :) feldobják a kedvem.xD
péntekeennn jó volt a sulibaan ^^ má nem azér de ilyen is ritkán van.xdd annyit röhögtem Andreával aa folyósóóón.xd
és háttt tegnap estee elég furaa volt:$$$$ néztem egy olyan hülyeséget jajj...:D aminek meglett aaz eredményee:$ ... ..:D
ma játszottam Silwammal andddd Petimmel..:D hát jóvolt.. szégyellem magaam is kicsit:D :$:$ 11-5 v mennyivoltmáár Petimmel.xddd na de csak azért mert kicsiit átraktuuk a játékstílust és még nem szoktam meg.xd na dee utána megvertem éniis:D Silwammal meg megint szoros meccs xD mákja volt azért nyert csak ;D én jobban játszottamxddd. másodjára már nemismert játszani velem..xDDD félőős^^
meg nemtudom de a mikulás már elmúlt..:D a tvben meg még mindig a mikulásos reklámokat nyomatják.xddd a mikulásnak semmi köze a Karácsonyhoz, szval .. levannak maradva kicsikét:D
jahés tegnap csak Mest hallgattam :D rekoord(H)^^ hjm na jolvan.:D azthiszem kifogyott az ellem.. mármint irnék még dee.. nem állhatok itt egésznap. vagyde?:D
talán igen. de akkoris.. :D ki olvassná már el..xDD amúgysem fontos. akmeg minek?:D demostnem?:D ... na ugye hogy nem?xD olvasnád mii.?xddd
ez kicsit hülyén hangzik..na...:D
még a végén amnéziás leszek ennyi butaságtól és mehetek a tektonickba táncolni v miatökömaaz:DDDD
szóval.. abbahagytam:)
ciao álmodjatok ponikat ^^
na bon soir :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése