2009. december 5., szombat

Moncsummal pénteken elég sokmindenről elbeszélgettünk... Ő nem merne a falra sprayezni... :/ pedig... nemtudom... kár.
mind1... ki milyen légkörben nőtt fel:D
jöttünk hazaa.. elkezd dumálnii nekeem pár pasiróól. xD olyan gáz szavakat mondot xD... a hátunk mögött meg 2 pasi...xD mondom uhh kussoljmár...xD a pasik még szóltak is nekünk h "héé héé" xDDD úgyégtem. xD /ok, gyengébbek kedvéjért... arról dumált hogy mit tenne az *álompasijával*.../ engem meg untatott is...meg égtem is :$:D dee nemgond. őt nem zavarta picit sem.xD aztáán a pasik gondolták h "ezek hülyék..."...xD aztán letértünk az útról, és tükröződött a kép a vitrinben...xD az 1ik pasi előre nézett, a másik meg minket.xDD jó h nem ment neki a falnak :D ...annyira nézett minket xD gondolták h kéthülye... 1 szőkeh egy barnah (H) :DDD
amúúgy tökgázvolt(N) nemszereteeemazilyet:D de... láss csodát , túltettem magam rajta .
jaa és neki kénne állni tanulni... most tényleg.
most komolyan átgondoltam, és szerintem kénne...
régebben tanultam de most már nem birom :"S:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése